BİLİN İSTEDİM


Küçücük kuzenine tecavüz edip öldürüyor. Baldızını öldürüyor. Kız kardeşine tecavüz edip hamile bırakıyor. 23 yıl öğretmen olduğu köyde köyün çocuklarına tecavüz ediyor, tecavüz ettiklerinin çocuklarına da tecavüz ediyor. Sığınmacı kampında çocuklara tecavüz ediyorlar. Kuran kursunda tecavüz. Bebeğe tecavüz edip öldürüyorlar. Hayvanlara, damacanaya, kaldırıma tecavüz ediyorlar. Vakıflarda tecavüz ediliyor. Ufacık çocukları okul müdürü ve öğretmeni canı istedi diye 2.5 kiloluk meşrubat şişesine oturtup ölmelerine sebep oluyorlar. Annesinden, öz kızından  tahrik oluyorlar. Köyün yaşlıları sığınmacı erkek çocukları köy evine kapatıp tecavüz ediyor, gülerek anlatıyorlar. Anneler sevgililerine çocuklarını sunuyor. Koltuk sahibi bayanlar sürekli cinsellik ve seks konuşuyor. Ben yazarken bile utanıyorum. Milyarların önünde televizyonlarda. Büyük, küçük, genç, yaşlı, çocuk, kadın, erkek vs. önünde hiç rahatsızlık duymadan günlük bir olay gibi açık seçik konuşuluyor. İnsanları özellikle tahrik ediyorlar ve bu sapıklıkları meşrulaştırıyorlar. Televizyon programlarında sevgili aranıyor, kameralar önünde seks yapılıyor ve reyting için bu tarz şeylere izin veriliyor. Namus kavramı kalmamış ne yaptıranlar da, ne yapanlar da. Edepsizlik, sapıklık vs. kelime bulamıyorum (içimden buluyorum) beyni yıkanmaya ve her şeye inanmaya hazır kitleler için meşrulaştırıyor. Yapanların edep ahlak sıfır para için her şeyi yapacak kapasiteye sahipler erkeği de, kadını da. Okudum ama asla seğretmedim, seğrettirmem de. Kısaca millet orasının burasının derdine düşüp, üstüne katil oluyor. İçki içti, sigara içti, yemek yedi, su içti, ramazan da oruç tutmuyor vs. diye linç ediliyor. Ama sapıklıklara göz yumuluyor. Neden? Ben bunca yıldır dünya üzerinde varlığımı sürdürüyorum. Ama hiç böyle cinsi sapık, katil, hırsız, yalanların olduğu bir dönem görmedim. Çocuklarını bir yere gönderemiyor aileler. Bir tedirginlik, bir korku her yerde ölüm ve sapkınlık var. Neden?

Bu haberleri okudukça aklımızla birileri alay mı ediyor. Burası bizim ülkemiz mi diyorum. Ama ne yazık ki bizim ülkemiz ve insanlarımız çıldırdı. Sağduyu, irade nerede, imanlı görünen imansızlığın eseri bunlar. Kimseye güvenemez olduk. Bir cana kıymak ne kadar kolay olmuş. Bir hayatı mahvetmek ne kadar kolay olmuş. Ülke çürümüş, kokuşmuş, küf tutmuş halde. Müslümanım diye geçinen ama kul hakkını çatır çatır yiyen, masumları öldüren, bebeklere ve hayvanlara tecavüz eden söz de müslüman olanlar cehennemde cayır cayır yanacak dediğiniz kişiler sizin bu yaptıklarınızı yapmıyor.

Vakıf madurlarının ana ve babalarının duruşmaya gitmedikleri ve olayların üstünün kapatılıp millete unutturulduğu, zaten milletimiz balık hafızalı olduğu için bu unutturma işleminin de kolay olduğu. Ateş olmayan yerden duman çıkmaz bile demedikleri insanlarımız. En büyük problem ahlaksızlaşmış, sapıklaşmış, yobazlaşmış, vatandaşlık bağları kopmuş vatan hainlerine nasıl vatandaş diye güvenip sırtımızı döneceğiz. Felaketin büyüklüğünü idrak edebiliyor muyuz/edebiliyor musunuz.

HÜLYA ÇAKICI 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Süleyman Demirel'den bir fıkra ile günümüz :)

Hayat Kişiye Özeldir

Ayağınızdaki 6 Güçlü Nokta