Çünkü o kadın…


Sen erkeksin, ben kadınım.
Sen unutursun ama ben asla unutmam.
Ben kadınım, siyasi bir örgütün tam merkezi gibi;
İsyanlar hep sol yanımda.
Ben kadınım, yeryüzünün en büyük savaşçısı!
Ana olur, bacı olur, yar olur, yoldaş olurum..
Sen erkeksin, ben kadın.
Sen acıtırsın, ben acırım.
Sen kanatırsın, ben sararım.
Sen unutursun ama
Ben asla unutmam...

Seni sen olduğun için seven kadının kalbini incitmene, onu ağlatmana rağmen seni terk etmeyip hala sevmeye devam ediyorsa eğer, o kadının kıymetini bilmelisin.
Çünkü o kadın… Seni aldatmaz, yanıltmaz, yarı yolda bırakmaz.
Çünkü o kadın… Kalbini kırsan da sana sırtını asla dönmez.
Çünkü o kadın… Ne kadar üzülse de, bunu sana asla belli etmez.
Çünkü o kadın… Herkesi hayatına almaz. Aldığını da asla bırakmaz.
Çünkü o kadın… Kendinden çok seni düşünür, üzülmeni istemez.
Çünkü o kadın… Parana değil, sana önem vermiştir.
Çünkü o kadın… Yüreğine girdiğin için sana sonsuz güvenmiştir.
Çünkü o kadın… Sen üzülme diye bütün dertlere göğüs gerer.
Çünkü o kadın… Hevesi kaçana kadar değil canı çıkana kadar sevmiştir seni.
Çünkü o kadın… Seninle ölmeyi seçti bunu böyle bil...
O kadını, olmasını istediğiniz gibi değil onu olduğu gibi sevin. Ona bir verirseniz o size on verir.
Dizinize yatırın saçlarını okşayın, yüreğinize yatırıp ömrünü sevin o kadının.
O kadın giderse eğer emin olun acının kıyameti kopacak, canınız çok yanacak.
O kadının gitmesine, ağlamasına, üzülmesine sakın müsaade etmeyin.
Çünkü o kadın giderse eğer cennete çevirdiği hayatınız cehenneme dönüşecek...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Süleyman Demirel'den bir fıkra ile günümüz :)

Ayağınızdaki 6 Güçlü Nokta

Hayat Kişiye Özeldir