Bir erkekte nasıl özellikler ararsın ki seni etkileyebilsin?



Uzun zamandır ilgisini ve dikkatini çeken bir kadın varmış adamın birinin.
Ne yapsam da, nasıl tanışsam der dururmuş kendi kendine..
Ve nihayet o gün gelmiş hiç beklemediği bir şekilde.
Tanıştırılmışlar birbirleriyle.
Adam heyecanlı, kadının dünyadan haberi yok.
Neyse, yemekten sonra kahve içiminde yan yana düşmüşler tesadüfen.
Adam kadına soru sorarak, nasıl bir erkek ister acaba?
Bende ona göre hareket ederim diye düşünüyormuş...
Ve sormuş bile farkında olmadan.

Bir erkekte nasıl özellikler ararsın ki seni etkileyebilsin?
Kadın adamın gözlerinin içine bakarak sormuş,
Neden merak ettiniz ki, erkek arkadaşım mı olmak istiyorsunuz? Adam cevap beklerken, bu soru karşısında şaşırmış.
Biraz toparladıktan sonra kendisini.
Evet bunu bütün kalbimle istiyorum. O zaman dinleyin lütfen, Bugün ve bu yaşta bir kadın olarak,
Bir erkeğin benim için ne yapabileceğini soracak konumdayım. Kendi masraflarımı karşılayabiliyorum, evimi ve çocuklarımı geçindiriyorum.
Ayrıca sorumluluk duyduğum insanlara da yardımda bulunabilecek kadar kazanıyorum.
Belirli bir mevkiye geldim.
Arada düşmeler kalkmalar olsa da yinede çabucak toparlıyorum kendimi...
Bu durumda ben size sorayım;
Siz bana ne verebilirsiniz, hayatımın neresinde olursunuz?
Adam kadının paradan söz ettiğini düşünürken. Kadın sözünü ettiğim maddiyat değil.

Kendini beyin olarak geliştirmeye çalışan birini istiyorum, Onunla sohbet edebileyim, espri yapabileyim.
Oda bunu anlayabilecek ve benimle bu tür konuşmalardan keyif alabilecek birisi olsun.
Yanında bazen çocukça, bazen kadınca, bazen delice, bazen gülerek, bazen ağlayarak, bazen çılgınlıklar yapabileyim.
Bu durumda beni anlayıp, eleştirmek yerine, bana eşlik edecek ve eşlik ederken de en az benim kadar keyif alabilecek birisini arıyorum.
Dingin, huzurlu ve yeri gelince de çılgın olabilecek birini arıyorum...
Bir çocuk değil, sürekli kendini öven, kendindeki kusurları görebilen bir adam arıyorum...
Çünkü dengesiz bir baş ağrısıyla uğraşmaya ihtiyacım yok. Yaşadıklarımızı anlayabilecek ve ayağımı sağlam basmamı sağlayabilecek bir adam arıyorum... Saygı ve sevgi duyabileceğim birini arıyorum.
Ben ona ne kadar dürüstsem, onun da bana o kadar dürüst olmasını istiyorum. Kendine yeten, işi ve işini yürütebilecek kadar enerjisi, zekası vs. olan bir adam arıyorum.
Çünkü, yanımda sürekli işinin kötülüğünden, falan falan.... bahseden birisi benden maddi destekte ister iki gün sonra...
Ben hayatıma ekstra dert değil, hayat arkadaşı arıyorum...
Daha devam etmemi ister misiniz?
Örneğin, ben ona siz derken daha sen sıfatı kadar yakın değilken.
O bana ısrarla sen diye hitap ediyorsa zaten görgüsü bellidir.
Bırakırsın sen diyenlerle muhatap olsun.
Yaşamadığı bir hayatın, bilmediği duyguların hikayelerinde oyalanacak bir karakteri vardır nasılsa...
Evet SİZ bunları yapabilir misiniz? Adam kadının yüzüne şaşkın şaşkın bakakalmış.
Bu kadar net olmasını beklemiyormuş doğrusu... Bence çok fazla şey İSTİYORSUN... Bence de, SİZ den çok fazla şey istiyormuşum gibi geldi bana da...

HÜLYA ÇAKICI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Süleyman Demirel'den bir fıkra ile günümüz :)

Ayağınızdaki 6 Güçlü Nokta

Hayat Kişiye Özeldir