Sen benim hayatım değil! Sen benim sonsuzluğumsun!


1 Kasım Dünya Aşk günü!Aşk ve sevgi hep sizinle olsun...
Aldığım nefesin sebebi.
Sonsuzluk gibi seni sevmek.
Sürüklenirsin mutluluğa, umuda, hayallere ve aşka.
Sensin bu bedenim de kalbim.
Sensin bu bedenim de ellerim.
Sensin bu bedenim de gözlerim.
Ben senim sevdiğim.
Benliğime karışmış ruhun ve bedenin. Attığım her adımda seni isterim.
Baktığım her yerde seni görürüm. Dolmuş, taşmış kalbim seninle, senin sevginle.
Ah bir bilsen nasıl seviyorum.
Nazar değdirir gözlerin sevgime.
Bir bilsen nasıl seviyorum.
İmrenir herkes sevgime.
Bir bilsen nasıl seviyorum.
Ben anlatamıyorum sen yaşa istiyorum. Bazen fedakarlık ister aşk.
Ben sen oldum.
Bu denli sevmek delilik biliyorum.
Eğer sığsaydı sevgim kalbime, bedenime, hayallerime.
Taşırmazdım dünyaya.
Gözlerime bakan herkes seni görsün istiyorum.
Bir tek sen baktığın da beni gör, hisset.
Bu yalanlarla dolu hayat içinde.
Benim gerçeğim sensin.
Biliyor musun, kendinle grur duymalısın. Bu kadar seviliyorsan sen mükemmel bir insansın.
Sen benim nasibim, sen benim kaderim, sen benim değerlimsin.
İnsanların hayatta korktuğu şeyler vardır.
Benim korkum seninle imtihan olmak.
Sabah gözümü açtığım da sana uyanıyorum.
Günümü sana adıyorum.
Bir masal var. Sadece ikimiz.
Ben o masal da yaşıyorum.
Sana acıkıp, sana susuyorum.
Sana uyanıp, sana yatıyorum.
Sınırsız bir hayal gücüm var.
Ben seni sonsuzluk gibi seviyorum.  Seninle olan bir sonsuzluğum var.
Bilirsin ki sen beni hep mutlu edersin.
Bilirsin ki sen olmadan ben bir hiçim.
Bir amaç sahibi değilim.
Ben bir aşk, bir hayat sahibiyim.
Bir tek sen varsın elim de, avucum da.
Güneş doğuyorsa senin için.
Dünya dönüyorsa senin için.
Ben varsam senin için.
Sen benim tamamımsın.
Sen benim hayat arkadaşım değil, hayattaki tek varlığımsın.
Sen benim hayatım değil, sen benim sonsuzluğumsun.

HÜLYA ÇAKICI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Süleyman Demirel'den bir fıkra ile günümüz :)

Hayat Kişiye Özeldir

Ayağınızdaki 6 Güçlü Nokta