Yağmur olasım geliyor


Yağmur olasım geliyor.
Ne kadar pislik varsa dünya da temizleyesim.
Sen tüm duygularını yaşayıp.
Bir yaprak gibi dalından yere düşerken.
Ben senin o şekildeki yalnız, umutsuz, masum halini sevdim.
Beni unutma! Biliyorum giden unutmak ister.
Geri de bıraktığı her şeyi.
Sen her şeyi unut. Beni unutma!
Her an düşün demiyorum. Ara sıra hatırla işte.
Sana ihtiyacım var dediğim de!
Hiç aldırmayışını ben hiç unutmuyorum mesela.
Bu saatten sonra sen de benimle ilgili şeyleri an yana yakıla.

Sevenleri buluştur. Yağmurla su gibi.
Kimsenin girmediği bir sevda yaşat.
Sevdanın kökü derinler de. Uçurum da serinler de.
Geleceğe umutlar yarınlar da. Umudu yarınlara yazanla yaşat.
Benimle yaşlan.
Her sabah şükreder, gözlerine bakar Amin derim.
Bu gün de gördüm seni, bu gün de güzel geçecek.
Ben herkes gibi değil de, duam gibi severim seni.
Kalbimden, gönlümden kopan gizli saklı sözler gibi.
Kim duasını sevmeden diler ki.
Kalbin bir gün seni sevgiliye götürecek.
Ruhun bir gün seni sevgiliye taşıyacak.
Sakın acın da kaybolma. Bil ki çektiğin acı bir gün dermanın olacak.
Ölümün zamanını bilmeyiz.
Sevmek için hiç bir zaman geç değil. İnsan her zaman sever.
Yeter ki içindeki sevgi duygusu eksik olmasın.
Sevmek yaşamın en güzel duygusudur.
Yürekte azda olsa bir iz kalmıştır mutlaka.
Ufak bir kıvılcım yeterli gelir.
Çünkü gerçek sevgi tamamıyla bitmez.
Sadece küllenir bir kıvılcım bekler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Süleyman Demirel'den bir fıkra ile günümüz :)

Ayağınızdaki 6 Güçlü Nokta

Hayat Kişiye Özeldir