OLMUYORSA OLANLA DEĞİŞTİRİRİZ: DEĞERLİYİM...

OLMUYORSA OLANLA DEĞİŞTİRİRİZ: DEĞERLİYİM...: BENİ tanımak mı İSTİYORSUN??? KARANLIĞIM ve GİZEMLİYİM... YALNIZ mısın, iyi bir DOSTUM... DERTLİ misin, iyi bir DİNLEYİCİYİM... SIR...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En belirgin şeyimiz yüzlerdeki mutsuzluk!

Bir Adımla Fark Yarat!

Böyle İnsanlardan Uzak Durun