21 Şubat 2016 Pazar

Mısır'da Yargı Rezaleti. Resmen Akıl Tutulması...


Mısır'da yargı rezaleti...
Mısır'da dört yaşındaki bir çocuk, iki yaşında işlediği öne sürülen suçlar nedeniyle ömür boyu hapis cezasına çarptırıldı.
İngiliz The Mirror'ın haberine göre; dört yaşındaki Ahmed Mansur Karni hakkındaki iddialar şöyle: Dört cinayet, sekiz cinayete teşebbüs, Sağlık Bakanlığı'na ait binalara zarar vermek, asker ve polisleri tehdit etmek ile güvenlik güçlerine ait araçlara zarar vermek...
İşin ilginç yanı Karni tüm bu suçları iki yaşındayken işledi!
Yukarıda sıralanan 'suçlardan' ötürü aranan Karni'nin davası başkent Kahire'de görüldü.
Savunma avukatı Faysal a-Sayd, kararı veren yargıcın dava dosyasını okumadığına inandığını söyledi.
DOĞUM BELGESİ GÖNDERİLDİ AMA...
İsrail gazetesi Jerusalem Post'a konuşan Sayd, "Güvenlik güçleri adını suçlular listesine alınca Ahmed Mansur Karni'nin doğum belgesi sunuldu. Fakat o zaman da dava askeri mahkemeye gönderildi ve çocuk gıyabında peş peşe yapılan duruşmalarla mahkûm edildi" dedi.
Minik Ahmed hakkındaki karar sosyal medyada büyük tepki toplarken, avukat Muhammed Ebu Hurira, "Bu dava, Mısır'da adalet olmadığını kanıtladı. Mısır bir grup deli tarafından yönetiliyor" dedi.
Alıntı

Gerçi şimdi buna Ağlasak mı? Gülsek mi? Bilemedim.
Gülme komşuna gelir başına.
Bence MISIR, TÜRKİYE’YE gülmüş. Allah'ta başlarına öyle bir yönetim vermiş. Ne diyelim. Tüm Müslümanlar Gülelim ağlanacak halimize :(
Fikrimce olay şudur. Suç işleyen başkası ama çocuğun ailesine para, ev, araba, geleceklerini kurtaracak kadar para vs. gibi şeyler verildi veya vaat edildi.
Aslında çocuğun babası veya aile büyüğüne sunulmuştur bu öneri. Ama büyüğün hapishane ve yaşantısını sırf geride kalanlar için kabul etmeyi g... yememiştir.
Müslüman ülkeler de çocuk ve kadınlar çok da değerli olmadıkları için gerçek suçlunun bilgisi olmadan suçlu çocuk gösterilmiştir.
Salak salak konuşma geleceklerini garantiye alacak parayı veriyor adamlar bir isimi mi bilemeyecek? diye soracak olan çok bilmişlere.
Aynen iade de bulunup isim benzerliğinden bahsedebilirim.
Meşhur ana, baba, büyükler vs. isim koyma saçmalıklarından. Bu da işlediği suçu başkasına yıkan şahıs için yeterli gelmiştir herhalde.
Yargı yolunu bir kez kaybetmeye görsün, ne yapacağı hiç belli olmaz. Uzay çağında olduğumuz bir yüzyılda bulunuyoruz. Birisi İSLAM Alemine bunu hatırlatsın.
Bu bana sahte delillerle kendi ordusunu teröristlere öldürttüren ve haklı halkına ohal uygulayan ve ve ve vvvvsssss. bir hikayeyi hatırlattı artık niyeyse bilemedim.
Ah Dünya, vah dünya sen gam yükümüsün. Çocukcağız yürümeyi ve konuşmayı öğrenmeden telepati yönüyle suç işlemiş.
Çocuk suçlu gibi yatacak. Kimse ilgilenmez. Olan ona oldu.
İSLAM ÜLKELERİN DE ADALET ARAMAK, SAMANLIKTA TOPLU İĞNE ARAMAK GİBİ BİR ŞEY...

HÜLYA ÇAKICI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder