HÜLYACA YORUMLAR: Oturup kalırsın ihtiyar bir acının kıyısına...

HÜLYACA YORUMLAR: Oturup kalırsın ihtiyar bir acının kıyısına...: Bazen hiç değmeyecek insanlar için harcadığın zamana üzülürsün. Boşa giden emeklerin vardır çünkü, görmezden gelinen fedakarlıkların vardır...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

En belirgin şeyimiz yüzlerdeki mutsuzluk!

Bir Adımla Fark Yarat!

Böyle İnsanlardan Uzak Durun