ÖLÜM KOKUYOR ÜLKEMİZ


Atatürk Hava limanı Dış Hatlar terminalinde patlama. Bakalım hangi onurlu ve gururlu terörist grup üstlenecek? İktidar ve muhalefet birbirinden kötüyse, halkta hala Survivor izliyorsa, ülke olarak kılalım cenaze namazımızı olsun bitsin. O kadar aramayı ne için yapıyorlar spreyler ile uçağa binmeyelim diye mi? Ülke bu kadar karışıkken bu neyin ihmali? Ülkeyi 15 yıldır kim yönetiyor? Bu güvenlik zaafının herhangi bir siyasi sorumlusu olmayacak mı? Üzerimizde ufacık bir düğme bile dıtdıt öterken defalarca aranıyoruz bunlar nasıl elini kolunu sallayarak giriyorlar. Kemer ile giremediğimiz hava limanına canlı bomba, silahlar ve el bombaları ile girilmiş ve katliam yapılmış. Mit'in haberi yok, emniyet çaresiz, hükumet mağdur. İstikrar sürüyor.

Yurt dışından gelmişler orada planlamış inişte patlama olmuş. Yurt dışından gelenler orada kontrol olduklari için direk bavul almaya gidiyorlar. Yani Amerikanın uyarısı boşa değilmiş? Yurt dışından görmüşler (tartışmaya açık nasıl uçağa bindiği) biz daha kendi memleketimizde bunun farkında değiliz. Rusya'dan özür dilendi, İsrail ile anlaşıldı. Artık turist patlaması olur diye beklerken Atatürk havalimanında bomba patladığı haberleri geliyor (Gündemi hemen değiştirebiliyorlar). Dünya acil adı altında duyurdu ama bizim ülkemizin yarısından fazlasının haberi yoktu çünkü Survivor izliyorlardı. İnanın bakalım ne yapacak Survivor da yayını durduracak mı diye merak edip televizyonu açtım. Bir patlama olmuş Atatürk havalimanında artık smsleri durdurup değerlendirmelere geçiyoruz deyip reklama girdi. Yayın akışı hiç değişmedi. Kimsenin de umurunda bile değildi. Böyleyiz ülke olarak bilmem neden? Yurt dışında birbirinden farklı ülkeler de bulundum sadece gezmek amaçlı değil, eğitim almak ve vermek, iş vs. bizler gibi değiller hiçbirisi de. Sanki kendi aileleri gibi ülkeleri bananecilik yok, kenetlenme var. Bu bize özgü bir durum. Ben öyle değilim ve benim gibi azınlık bir grup var belki ama bizlere anında tepki yağıyor. Sanane vs. Hayatım boyunca ta çocukluktan (bu yüzden çok dayak yemişimdir annemden klasik yurdum insanı) kimsenin arkasından konuşmadım da, iş çevirmedim de, bananeci olmadım da. Çünkü bu dünya ve ülke de yaşıyorsak ki, yeryüzünün en güzel parçasında nefes alıyoruz inanın, kıymetini bilip korumalıyız.

Canı yanmayan canı yananın halinden anlamaz. Ölüm kokuyor ülkemizin her tarafı, yanık insan kokusu, yanık orman kokusu, yanık yürek kokusu. Ellerin duaya kalkacağı bu mübarek günler de, ellerini kana bulayanları, yüreğinde pislik taşıyanları adaletin ile cezalandır Allahım.

HÜLYA ÇAKICI

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Süleyman Demirel'den bir fıkra ile günümüz :)

Ayağınızdaki 6 Güçlü Nokta

Hayat Kişiye Özeldir