29 Kasım 2016 Salı

Bana kalırsa bana kal...


Ne var ne yoksa hepsi rüya, öğrendim sonunda aşk ile dönermiş bu dünya.

Aşk ve sevgi olmazsa yaşamanın bir anlamı olmazdı. Seviyorum güzel olan her şeyi, coşkuyla, aşkla sevmek güzeldir iyi bir kalbin varsa, aşk güzel cesaretin varsa. 

Değerli insanı buldun mu, bas bağrına zincirle kendine. Sevdamız da sevda çiçeklerimizin olması gerekir. 

Aşk, seni vurabilecek bir silahı, seni vurmayacağına inandığın birisine tereddütsüz vermektir. 

Aşk, düşündüğün de gülümsemektir. 

Aşk, ben seviyorum sen de sev değildir. 

Beklentisiz kelebeklerin çarpmasıdır. 

Sonra biri çıkar karşına tüm alışkanlıklarını değiştirir.

Aşk, bir savaş galip gelmenin mağlup olmaktan geçtiği bir savaş. 

Kazanmak için mağlup olman gereken zamanı bilmen gereken bir savaş. 

Kavuşursan meşk olur. Kavuşamazsan aşk olur. Aşk kavuşamamanın adıdır. Kavuşursan işin rengi bir müddet sonra değişir. İsteyen aksini iddia edebilir ama bu böyledir. Saygı, emek ve karşılıklı anlayış en büyük aşktır.

Bir insanı mutlu etmek için ilk zamanlar nasıl davranıyorsanız sonrasında da aynı davranın. Fazla bir şey değil, biraz içten gösterilen ilgi ve sadakat bunları yaptığınız zaman göreceksiniz ki aslında siz mutlu oluyorsunuz. Çünkü bazı insanlar yanlış yapmak ve yalnız kalmak arasında tercih yaparlar. Adabına göre, hislerine göre karar verirler. Sahte bir mutluluk yerine, sade bir yalnızlığı tercih ederler. İşte bu yüzden bazı insanlar sınırlarını kendilerinin çizdiği, gizli ve gizemli bir ülkede yaşarlar. Zorunlu olduklarından değil, gururlu olduklarından ve yerlerini sadece sabırlı ve yürekli olduğuna inandıkları insanlara söylerler.

Aşk geçici falan değil sadece özveri ister bu da insanlara zor gelir ve bahane aşk geçici. Sevgi de, aşk da gayet güzel birlikte yürüyebilir yürütecek yürek olduktan sonra. Önemli olan saygı, sevgi bu ikisi varsa zaten ölümüne aşk da vardır. Yani aşk emektir, saygıdır. Aşk güzel şey yürekte de sıcak tutmak lazım ki, bir ömür sevdaya sevgiye dönüşsün, karşılıklı olarak yürekler hep yeniden atsın.

Gelinliklerin beyaz olmasının anlamı öldüğüm güne kadar seninim demektir. Eskiler bir gelin eve beyazla girer beyazla çıkar derler, biri beyaz gelinlik diğeri kefendir.

HÜLYA ÇAKICI 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder